
To już ostatni dzwonek, żeby zaplanować wigilijne spotkanie firmowe dla pracowników. Z każdym tygodniem w restauracjach ubywa miejsc, czas oczekiwania na spersonalizowane upominki wydłuża się, a firmy eventowe zapełniają swój grafik. Jak zorganizować idealną wigilię firmową i o niczym nie zapomnieć?
Przygotowanie wigilijnego spotkania dla pracowników wymaga zaplanowania i skoordynowania wielu elementów. Dodatkowo trzeba to robić w czasie, gdy to samo zadanie realizuje ogromna ilość innych firm. W praktyce oznacza to wiele trudności: braki magazynowe, opóźnione dostawy, brak wolnych miejsc w lokalach gastronomicznych czy centrach eventowych. Działając w pośpiechu, nietrudno jest popełnić błąd. Świąteczne upominki zamówione w niedostatecznej ilości lub na nieprawidłowy adres, błąd w dedykacji noworocznego kalendarza – to tylko kilka typowych przykładów.
Osoby, które chcą zająć się organizacją wydarzenia samodzielnie, powinny rozpocząć planowanie około 2 miesiące przed planowaną datą wydarzenia. A i wtedy może okazać się, że ktoś zajął nam już miejsce w wymarzonym lokalu lub nie możemy umówić zaplanowanych wcześniej atrakcji.
W takiej sytuacji warto skorzystać ze wsparcia profesjonalistów – wigilię dla firm we Wrocławiu (a także wyjazdową, w innych miastach Polski) możesz zorganizować we współpracy z agencją eventową. Wystarczy podać liczbę osób i termin, a agencja przygotuje resztę za nas – zaproponuje lokal, atrakcje, zorganizuje upominki i zajmie się wszelkimi formalnościami – umowami, ubezpieczeniem, czy zakwaterowaniem (w przypadku wyjazdów kilkudniowych).
Jeśli natomiast zdecydujesz się przygotować wigilię pracowniczą samodzielnie, pamiętaj o kilku zasadach:
Jeśli chcesz zlecić przygotowanie wigilii profesjonalistom, pomoże Ci w tym Festa Event – firma eventowa z Wrocławia.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie