
W sobotę rozpoczął się remont przeprawy, który potrwa do końca września.
Ze względu na fakt, że konstrukcja zostanie w znacznej mierze rozebrana, ruch kołowy indywidualny i komunikacja autobusowa zostaną skierowane na trasy objazdu:
Objazd od strony ul. Krzemienieckiej został wyznaczony ulicami: Trawową, Stanisławowską, Avicenny a następnie drogą 347.
Projektowany objazd w kierunku do ul. Krzemienieckiej został zaplanowany od strony centrum (tj. od ul. Grabiszyńskiej i ul. Hallera) przez: Obwodnicę Śródmiejską (ul. Klecińską), Strzegomską, Mińską i Stanisławowską do ul. Krzemienieckiej.
Od strony południowo - zachodniej w kierunku ul. Ostrowskiego objazd poprowadzono przez drogę 347 ulicami: Mokronoską, Wiejską, Grabiszyńską do zawrotki na skrzyżowaniu Grabiszyńskiej z Klecińską.
Alternatywnie dla pojazdów zjeżdżających z Obwodnicy Śródmiejskiej od strony zachodniej poprowadzono objazd do ul. Krzemienieckiej ulicami Grabiszyńską, Wiejską, Avicenny i Stanisławowską.
Komunikacja piesza i rowerowa będzie się odbywała nowowybudowaną kładką.
Zmianie ulegną trasu autobusów komunikacji miejskiej. Obejmą one linie 107, 119, 319 i nocną 241.
Generalnym wykonawcą prac jest firma Intop z Warszawy. Koszt inwestycji (wraz z budową kładki pieszo - rowerowej, która pozostanie po zakończeniu remontu) wynosi ponad 2,2 mln. zł.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie