Reklama

Ulice handlowe odbiorą galeriom klientów?

30/07/2016 13:23

Rynek powierzchni handlowych w Polsce ma się dobrze. Zainteresowaniem konsumentów cieszą się zwłaszcza galerie. Niewykluczone jednak, że już wkrótce ich popularność nieco spadnie. Inwestorzy coraz przychylniejszym okiem patrzą bowiem w stronę ulic handlowych

Wśród inwestorów wyraźnie widać chęć powrotu do ulic handlowych. Wynika to z tego, że centra miast zmieniają swoje oblicze na lepsze i poprawia się infrastruktura, dzięki czemu handel tam staje się atrakcyjniejszy dla klientów […]. Ulice handlowe, takie jak Piotrkowska w Łodzi czy Nowy Świat w Warszawie, będą więc zyskiwały na znaczeniu na rynku handlowym” – mówi serwisowi infoWire.pl Andrzej Szczepanik z firmy OPG Property Professionals.


Jeśli chodzi o galerie, na pewno będą one się unowocześniały i uzupełniały swoją ofertę, aby spełniać zmieniające się oczekiwania klientów i przyciągać ich do siebie. Mimo tego wydaje się, że w najbliższych latach nowych centrów handlowych będzie powstawało coraz mniej.


Na rynku powierzchni biurowych nie widać wielkich zmian. Największy popyt generuje ciągle branża BPO/SCC. Popularnością wśród najemców cieszą się zwłaszcza duże miasta: Warszawa, Trójmiasto, Wrocław, Kraków. Wkrótce na atrakcyjności powinny zyskać jednak także mniejsze miejscowości, np. Toruń, Lublin czy Białystok, oraz stosunkowo mało popularna do tej pory Łódź.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo 24wroclaw.pl




Reklama
Wróć do