
Sieć sklepów TESCO zdecydowała po 8 latach o zamknięciu swojego e-sklepu.
Od listopada w sieci supermarketów TESCO zrobimy zakupy już tylko stacjonarnie. Zapadła decyzja o zamknięciu sklepu internetowego po 8 latach jego działania.
TESCO od 2012 roku umożliwiało swoim klientom zakupy online z dostawą do domu. Była to jedna z pierwszych sieci sklepów, która wprowadziła tę opcję. Przez okres 8 lat z usługi skorzystały tysiące klientów, a sklep zrealizował ponad 8 milionów zamówień online.
Decyzja o zamknięciu e-sklepu wiąże się z przekazaniem biznesu nowemu właścicielowi - spółce Salling Group A/S, która jest także właścicielem sieci sklepów Netto. Nowy właściciel jednak nie podpisał umowy o przedłużenie działania e-sklepu. Jako że TESCO ma zamiar zwolnić około 9 tysięcy pracowników, większość z nich będzie pracować dla Netto.
Zamówienia można składać do 30 października, z wyjątkiem kilku większych miast. W Warszawie, Opolu, Gdyni i Bielsko-Białej klienci mogą korzystać z usługi do 23 października, a zamówienia zostaną dostarczone następnego dnia.
Koniec z internetowym sklepem TESCO
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie