
Od rana klienci trzech dużych banków mają kłopoty z systemami bankowości elektronicznej. Chodzi o posiadaczy kont w ING, mBanku i Santanderze.
Nie można zalogować się do bankowości elektronicznej. Są problemy z wykonaniem przelewów, realizacją kodów BLIK. Aplikacja mobilna w wielu przypadkach w ogóle nie działała. Prawdopodobnie zawiódł system informatyczny. Zdenerwowani klienci podkreślają, że to nie pierwsza taka sytuacja.
W przypadku bankowości elektronicznej logowanie do systemu również przypominało drogę przez mękę. Podobnie było z realizacją transakcji a nawet wykonywaniem najprostszych czynności, jak choćby.pobranie historii transakcji.
Awarię potwierdziły biura prasowe wymienionych banków, które równocześnie zapewniły, że trwają prace nad jej usunięciem Karty płatnicze działają normalnie.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie