Reklama

Zmiany w Galerii Dominikańskiej

13/02/2017 16:23

Galeria Dominikańska wprowadza do siebie nowe marki.

Galeria Dominikańska to jedna z najstarszych i najbardziej znanych galerii we Wrocławiu. Wprowadzenie nowych firm oraz nowa odsłona już działających korzystnie wpłynie na wizerunek Galerii Dominikańskiej. 

Grono nowych najemców poszerzyło się już o kawiarnię Starbucks i Salad Story, a wkrótce dołączą do nich sklepy Martes Sport i Time Trend oraz restauracja Max Burger.

W nowej odsłonie możemy zobaczyć salony Apple (iSpot) czy Vision Express ,ale w najbliższym czasie zobaczymy sklepy CCC oraz Ochnik również w nowej odsłonie. 

W Galerii Dominikańskiej nie tylko pojawią się nowe marki, ale również powiększone zostaną istniejące koncepty, które dają najemcom możliwość zaprezentowania towarów w nowej lepszej kompozycji. Proces wprowadzania zmian rozpoczął się w IV kwartale ubiegłego roku i będzie kontynuowany do końca tego roku.


– Wprowadzenie nowych marek i modernizacja istniejących salonów wynika z potrzeb najemców, którzy chcą w jak najlepszy sposób zaprezentować swoje produkty. Zmiany te są także podyktowane dążeniem do wyprzedzenia potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Planowane i wdrożone działania mają na celu wzmocnienie i poszerzenie ważnej dla naszych klientów oferty serwisowej, gastronomicznej i modowej – mówi Andrzej Wąsowicz, dyrektor Galerii Dominikańskiej.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo 24wroclaw.pl




Reklama
Wróć do