
Galeria Dominikańska wprowadza do siebie nowe marki.
Galeria Dominikańska to jedna z najstarszych i najbardziej znanych galerii we Wrocławiu. Wprowadzenie nowych firm oraz nowa odsłona już działających korzystnie wpłynie na wizerunek Galerii Dominikańskiej.
Grono nowych najemców poszerzyło się już o kawiarnię Starbucks i Salad Story, a wkrótce dołączą do nich sklepy Martes Sport i Time Trend oraz restauracja Max Burger.
W nowej odsłonie możemy zobaczyć salony Apple (iSpot) czy Vision Express ,ale w najbliższym czasie zobaczymy sklepy CCC oraz Ochnik również w nowej odsłonie.
W Galerii Dominikańskiej nie tylko pojawią się nowe marki, ale również powiększone zostaną istniejące koncepty, które dają najemcom możliwość zaprezentowania towarów w nowej lepszej kompozycji. Proces wprowadzania zmian rozpoczął się w IV kwartale ubiegłego roku i będzie kontynuowany do końca tego roku.
– Wprowadzenie nowych marek i modernizacja istniejących salonów wynika z potrzeb najemców, którzy chcą w jak najlepszy sposób zaprezentować swoje produkty. Zmiany te są także podyktowane dążeniem do wyprzedzenia potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Planowane i wdrożone działania mają na celu wzmocnienie i poszerzenie ważnej dla naszych klientów oferty serwisowej, gastronomicznej i modowej – mówi Andrzej Wąsowicz, dyrektor Galerii Dominikańskiej.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie