
Nowoczesne zarządzanie, promocja regionów i wyzwania przed branżą turystyczną - o tym m.in. dyskutują samorządowcy i eksperci podczas Kongresu Turystyki Polskiej w Świdnicy.
Głównym celem konferencji jest podsumowanie kończącego się sezonu oraz wskazanie kierunków rozwoju krajowej turystyki. - Jesteśmy po rekordowym sezonie. On pokazał, że Polska jest bardzo ważną destynacją turystyczną z wielu względów, oczywiście także tych niezależnych od nas. Mamy ambicję, aby Polska była bardzo ważną i rozpoznawalną destynację turystyczną - mówi Dawid Lasek, podsekretarz stanu w ministerstwie sportu i turystyki.
Uczestnicy podkreślają, że Polska ma duży, ale nadal nie wykorzystany potencjał turystyczny. - Dlatego bardzo ważne jest, aby przedstawiciele samorządów lokalnych uczestniczyli w tej konferencji i mogli spotkać się z przedstawicielami branży oraz ze światem naukowym. Z tego mają wyciągnąć wnioski, jak tworzyć strategie turystyczne oraz jak promować to, co jest nam dane - mówi Beata Moskal-Słaniewska, prezydent Świdnicy
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie