
Właśnie rozpoczęło się wielkie święto jednego z ulubionych dań Polaków. Udział we Wrocławskim Festiwalu Pizzy bierze ponad 20 najlepszych lokali, mających w swojej ofercie pizzę. Akcja potrwa do 5 lutego.
Polacy uwielbiają pizzę, na którą co roku wydają miliardy złotych. W samym Wrocławiu jest około 140 pizzerii, chętnie odwiedzanych przez miejscowych i przyjezdnych. Choć danie to kojarzone jest przede wszystkim z kuchnią włoską, polscy szefowie kuchni radzą sobie z nim wyśmienicie. Zapewne dlatego pizza cieszy się w naszym kraju tak dużą popularnością. Często zamawiamy ją do domu, ale jeszcze chętniej jemy na mieście - to doskonała okazja do spotkania się ze znajomymi czy rodziną.
Po sukcesie odniesionym podczas Miesiąca Burgerów w Poznaniu i Wrocławiu, zespół popularnej aplikacji mobilnej Qpony postanowił zorganizować Wrocławski Festiwal Pizzy. Mieszkańcy Wrocławia będą mogli zaoszczędzić nawet 30% ceny w najlepszych pizzeriach w mieście. Poprzednie, poświęcone burgerom, wydarzenia, przerosły oczekiwania zarówno organizatorów, jak i firm biorących w nich udział.
W burgerowniach ustawiały się kolejki osób chcących skorzystać ze zniżek, które niejednokrotnie wracały, by skorzystać z promocji. Zdarzyło się nawet, że w jednym z lokali zabrakło bułek. Firmy biorące udział w akcji odnotowały wysoki przyrost nowych klientów i zauważyły zdecydowany wpływ kampanii na sprzedaż. Z chęcią powtórzą współpracę.
Mamy nadzieję, że Wrocławski Festiwal Pizzy przypadnie do gustu mieszkańcom i gościom odwiedzającym Wrocław, ponieważ szykujemy kolejne akcje tematyczne, podczas których nasi użytkownicy będą mogli skorzystać z rabatów do najlepszych lokali w miastach w całym kraju - komentuje Tomasz Jabłoński, założyciel aplikacji Qpony.
We wrocławskiej edycji akcji udział biorą takie lokale, jak: Al Taglio, Gruby Benek, Pod Strusiem, Malarska, Gusto Pizza, Liberta7, Włoszczyzna, Dominium, Bene Posto, Casa Italiana, Pizzeria Bube, Party Pizza, Kavos, Telepizza, Tratoria Italia, Mania Smaku, Nocna Pizza Joker w dzień, Pizzasso, Center Pizza, Da Grasso Południe i Vivere Italiano. Zniżki do lokali znajdują się w mobilnej aplikacji Qpony.
Użytkownicy darmowej aplikacji, będą mogli we Wrocławiu skorzystać z ponad 25 różnych rabatów.
Całe wydarzenie zostanie wsparte działaniami promocyjnymi w punktach sprzedaży, na Facebook’u, w akcję zaangażowany też będzie Piotr Gładczak - autor bloga Wrocławskie Podróże Kulinarne - i lokalne media.
Qpony przygotowały także serię sympatycznych, darmowych naklejek, które klienci będą mogli odbierać w lokalach biorących udział we Wrocławskim Festiwalu Pizzy. Akcja potrwa do 5 lutego
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie