Reklama

Rosną ceny polis OC. Najwięcej zapłacą sprawcy kolizji, młodzi i emeryci

25/10/2016 17:05

Wkrótce wiele osób może być zaskoczonych przy okazji odnawiania lub kupowania polisy OC dla nowego auta. Szykują się bowiem spore podwyżki. Najbardziej odczują je osoby, które spowodowały szkody, ale także młodzi kierowcy oraz emeryci.

Podwyżki wyjaśniła ekspert do spraw ubezpieczeń Katarzyna Wojdyła. - Połączenie dwóch faktów, zbyt niskiej ceny i coraz wyższego kosztu wypłacanych odszkodowań, zdecydowanie wpłynęło na to, że te podwyżki musiały nastąpić - stwierdziła.

Według niektórych agentów ubezpieczeniowych, wielu kierowców po otrzymaniu wyceny polisy OC nie decyduje się nawet na jej zakup. Jak twierdzą kierowcy, droższe polisy to złodziejstwo i wyciąganie pieniędzy.

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    mfind.pl - niezalogowany 2016-10-26 17:23:47

    Najbardziej perfidnym zabiegiem aktualnie jest straszenie wszystkich dookoła podwyżkami, jak drogo to będzie i podawanie opowieści często wyssanych z palca. Jedno jest pewne, jest drożej, ale nie trzeba przepłacać tylko dlatego, że ktoś nie porówna ofert na kontynuację ubezpieczenia i weźmie wznowienie OC od zeszłorocznego ubezpieczyciela.. Nie warto przepłacać, warto porównywać. Pozdrawiam, Maciek, porównywarka OC i AC

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ralf - niezalogowany 2016-10-25 19:10:40

    Kupie sobie koze bede na niej jezdził i mleko skapnie mam zapas tłuszcze ... Przezyje ta dobra zmiane

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rowerzysta - niezalogowany 2016-10-25 18:11:52

    Wyższe ceny = mniej wypadków, mniejsze korki, czyste powietrze i wiele wiele innych atutów :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miet - niezalogowany 2016-10-25 18:06:58

    Rosną ? Jeszcze już w marcu tego roku zapłaciłem prawie 100% więcej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo 24wroclaw.pl




Reklama
Wróć do