
95% Polek korzysta z akcji wyprzedażowych, poszukując przede wszystkim super okazji oraz potrzebnych produktów. Końcówka lipca to tak naprawdę jeden z najbardziej okazyjnych okresów na zakupy w naszym kalendarzu. – Rozwiązania modowe, galanterię czy obuwie można kupić teraz bardzo tanio. Rabaty w sklepach sięgają nawet - 80% - mówi Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet
Według danych firmy KPMG dla 60% polskich konsumentów cena jest kluczowym czynnikiem wyboru miejsca promocyjnych zakupów, zaś dla ponad 40% liczy się oferowany asortyment. 1/3 klientów w Polsce zwraca uwagę na dobre doświadczenia związane z poprzednimi zakupami, zaś niecała 1/5 na markę sprzedawcy. – Wbrew pozorom jesteśmy racjonalnymi klientami – dodaje Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet. – Większość z nas planuje zakupy promocyjne z wyprzedzeniem. Chętnie śledzimy też informacje dotyczące wyprzedaży. Drzemie w nas instynkt łowcy okazji, dlatego każda wiadomość o spektakularnych zniżkach czy rabatach przekłada się na większą liczbę wizyt w centrach handlowych. Do outletu nie przyjeżdżamy po to, aby wyłącznie przechadzać się po sklepach, lecz po zakup konkretnego produktu, na przykład garnituru czy sukienki. Na miejscu po prostu sprawdzamy w salonach wszelkie dostępne opcje a następnie decydujemy się na upatrzony wcześniej towar.
Jakość w najniższej cenie
Polacy podczas smart shoppingu cenią wygodę. Dlatego na zakupy w trakcie letnich wyprzedaży wybierają się chętniej od poniedziałku do piątku - nie tylko po pracy ale też rano. Wtedy zakupy można zrobić nieco wygodniej a także na spokojnie znaleźć dopasowane do swoich potrzeb promocje. W trakcie wyprzedaży w outletach, także na Granicznej 2 we Wrocławiu, funkcjonuje tzw. trzecia cena na metce. To najniższa kwota, z dodatkową zniżką w ramach „Summer Sale”, za którą kupimy określony produkt. Dlaczego centra outletowe cieszą się ogromną popularnością podczas wyprzedaży? Bo tutaj podczas wizyty można zaoszczędzić więcej - a przy tym zdecydować się na pełnowartościowe rozwiązania modowe, obuwie czy galanterię - także marek z górnej półki, na które nie byłoby nas często stać w tradycyjnych galeriach. Do połowy sierpnia w trakcie wyprzedaży np. we Wrocław Fashion Outlet obniżki sięgają do - 80% od cen podstawowych. Dlatego na przykład popularne Conversy zamiast za 299 zł w tradycyjnej galerii handlowej tutaj kupimy za 99 złotych, buty innej marki z 249 zł przecenione są na 29 zł. Z kolei za elegancką koszulę znanej skandynawskiej marki premium zamiast 599 złotych przy kasie z naszej karty płatniczej zostanie ściągniętych jedynie 129 złotych.
Przygotuj się do wizyty
Co kupujemy najczęściej podczas promocji? Tutaj lista od lat jest niezmienna. Króluje odzież i bielizna – także stroje kąpielowe, akcesoria, kosmetyki oraz obuwie. Według badania przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Avanti, 80% Polek lubi wyprzedaże - a ponad 56% przygotuje się do wizyty kupując to, czego potrzebuje w danym momencie lub decyduje się na wcześniej upatrzone produkty. W planowaniu wizyty warto przyjrzeć się promocjom umieszczanym na stronie centrum czy spojrzeć na oferty, jakie zamieszczane są na Facebooku. Wytrawni miłośnicy mody na sprytne zakupy zdają sobie sprawę z tego, że o wielu promocjach dowiedzą się często na miejscu - w sklepie. Tam, czasem nawet po drodze na lotnisko, jak we wrocławskim outlecie, można upolować wiele markowych rozwiązań nawet za kilkadziesiąt złotych. Wytrwałość z pewnością zostanie nagrodzona. Wiele smart shoppingowych inspiracji można znaleźć na www.wroclawfashionoutlet.com
---
Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na prawie 18 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się niemal sto światowych marek, wśród nich: New Balance, Adidas, Nike, Levi’s, Guess, United Colors of Benetton, Marc O’Polo i Calzedonia.
Przez cały rok we Wrocław Fashion Outlet można skorzystać z cen niższych nawet do 70% w porównaniu z cenami pierwotnymi. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom w dogodny sposób cieszyć się dostępnymi promocjami.
Właścicielem Wrocław Fashion Outlet jest VIA OUTLETS. Powstała w 2014 roku. Jej głównymi partnerami są holenderski fundusz emerytalny zarządzający aktywami APG oraz UK REIT Hammerson plc. Partnerami operacyjnymi Spółki są Value Retail – specjalizująca się w zarządzaniu centrami outletowymi oraz Meyer Bergman - zarządca inwestycyjny nieruchomościami handlowymi. Od czasu utworzenia spółki joint venture, VIA OUTLETS posiada dziesięć nieruchomości w ośmiu krajach europejskich o łącznej powierzchni najmu niemal 393 000 mkw., w ramach której znajduje się około 1 000 sklepów.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie