
Od czwartku 23 czerwca do grona najemców Factory Wrocław dołączył nowy brand. Jest nim pierwszy w Polsce outletowy salon marki Marc O’Polo
Historia Marc O’Polo zaczyna się w 1967 roku w Szwecji. Marka specjalizuje się w obszarze nowoczesnego, miejskiego casualu dla najbardziej wymagających i świadomych jakości indywidualistów. Jej rozwiązania stanowią idealnie wyważone połączenie najnowszych trendów z ponadczasowym wzornictwem i nienagannym wykonaniem. Brand, dbając o najwyższą jakość naturalnych tkanin, dumnie podkreśla swoje szwedzkie korzenie. Posiada ponad 2 500 sklepów w 20 krajach na całym świecie, w tym w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Belgii, Szwecji, Finlandii, Danii, Norwegii, Francji, Grecji, Rosji oraz Polsce. Nowy salon w Factory Wrocław to pierwszy salon outletowy w naszym kraju. Zajmuje powierzchnię niemal 230 metrów kwadratowych. – Nasz wybór Factory Wrocław jako miejsca debiutu z konceptem outletowym to nie przypadek – mówi Carsten Lehnen, dyrektor sprzedaży i ekspansji Marc O’Polo. – Wrocław to jedno z najprężniej rozwijających się miast, w którym nie mieliśmy swojego własnego salonu. Z okazji otwarcia na klientów od 23 do 26 czerwca czeka 30% rabatu na pełny asortyment.
Factory Wrocław to największe centrum outletowe na Dolnym Śląsku. Można znaleźć tu m.in. szeroki wybór najwyższej jakości produktów znanych światowych i polskich marek sportowych, bieliźniarskich, odzieżowych i obuwniczych, a także rozwiązania dla domu i wyposażenie wnętrz. Wszystko to pozwala klientom na odkrywanie prawdziwej sztuki zakupów, dzięki której można zaoszczędzić nawet do 70% w porównaniu z zakupami w tradycyjnych galeriach handlowych. Na niemal 18 000 metrów kwadratowych powierzchni na odkrycie czeka niemal 100 marek przyciągających miłośników zakupów w różnym wieku. Są to m.in.: New Balance, Adidas, Puma, Nike, Reebok, Mango, United Colors of Benetton, Reserved, Venezia, Kazar, Lancerto, czy Home and Cook.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie