
Większość przedsiębiorców doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak istotny dla rozwoju biznesu jest marketing internetowy. W zależności od preferencji można zdecydować się na różne rozwiązania ‒ jednym z nich są kampanie Google Ads. Wyróżniamy różne rodzaje wspomnianych kampanii, między innymi tytułowy remarketnig ‒ dziś skupimy się właśnie na nim. Czym jest taka reklama? Jakie ma zalety? Zachęcamy do lektury!
Zacznijmy od krótkiego wyjaśnienia, czym jest remarketing. Jak już wspomnieliśmy powyżej, to rodzaj kampanii Google Ads. Jest to reklama śledząca, którą kierujemy do użytkowników, którzy już odwiedzili naszą stronę internetową bądź sklep e-commerce.
Celem kampanii remarketingowej jest przypomnienie użytkownikowi o przeglądanych produktach, zachęcanie go ponownego odwiedzenia naszej strony, oraz oczywiście, do finalizacji zakupu.
Posłużmy się przykładem. Załóżmy, że prowadzisz sklep internetowy z ubraniami. Użytkownik przeglądał kardigany, jeden z nich nawet umieścił w koszyku, lecz nie sfinalizował zakupu. Opuścił sklep i nie wrócił. Być może zapomniał o zakupach, odłożył je na potem, nie podjął jeszcze decyzji. Dzięki kampaniom możemy przypomnieć mu o przeglądanej ofercie, zachęcić do powrotu do sklepu i finalizacji zakupu.
Warto tutaj przynajmniej wymienić inne rodzaje kampanii Google Ads, są to:
Wyróżniamy dwa rodzaje kampanii remarketingowej, są to remarketing statyczny i dynamiczny. Remarketing statyczny polega na wyświetlaniu reklamy użytkownikom, którzy odwiedzili już naszą witrynę. Remarketing dynamiczny jest bardziej spersonalizowany, polega na wyświetlaniu użytkownikowi reklamy produktu, który już oglądał na naszej stronie.
Jaki są główne zalety e-marketingu? Wśród najistotniejszych plusów możemy wymienić:
Remarketing to dobre rozwiązanie dla sklepów internetowych z różnym asortymentem, a także dla firm usługowych.
Zarówno remarketing, jak i inne rodzaje kampanii Google Ads, muszą być w odpowiedni sposób zoptymalizowane, a to wymaga wiedzy i oczywiście czasu. Jeśli więc nie mamy kompetencji w tym zakresie, warto, abyśmy zdali się na specjalistów.
Osobom, które szukają fachowców zarówno od remarketingu, jak i innych rodzajów kampanii Google Ads, polecamy agencję 1stplace, która specjalizuje się w google ads remarketing od A do Z. Wspomniana agencja zajmuje się zarówno kampaniami Google Ads, jak i pozycjonowaniem lokalnym, globalnym oraz na rynki zagraniczne, a także budową nowoczesnych stron i sklepów internetowych.
Zadbaj o widoczność biznesu z 1stplace!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie