Reklama

Facebook Ads - teoria a praktyka

02/11/2017 09:41

Menedżer Reklam przychodzi z pomocą każdemu przedsiębiorcy tworzącemu własną markę. Jak wykorzystać w pełni jego możliwości? Po świecie kampanii reklamowych w praktyce uczestników spotkania we wrocławskim Idea Hub oprowadzi Grzegorz Mikosza, partner w agencji Preludium oraz specjalista komunikowania w internecie.

W trakcie spotkania, prowadzący punkt po punkcie przedstawi ustawienia menadżera reklam, omawiając jego poszczególne elementy. Po teoretycznej części wydarzenia, uczestnicy będą mieli okazję wykorzystać nabytą wiedzę podczas warsztatu. Zebrani wybiorą cel marketingowy oraz stworzą grupę odbiorców za pomocą narzędzia Audience Insights. Następnie, wspólnie z prowadzącym przejdą przez poszczególne kroki ustawienia zestawu reklam i przygotują kreację w oparciu o katalog dobrych i złych praktyk (case studies). Na zakończenie nauczą się odczytywać wyniki reklam i na podstawie tych danych optymalizować ich działanie.

Prowadzący warsztaty, Grzegorz Mikosza jest certyfikowanym specjalistą w zakresie komunikowania w internecie. Na co dzień, jako partner we wrocławskiej agencji Preludium, zajmuje się opracowywaniem oraz wdrażaniem systemów komunikowania w internecie za pomocą stron www i mediów społecznościowych. Jest autorem strategii, administratorem kilkunastotysięcznych społeczności, twórcą kampanii reklamowych Facebook Ads oraz ekspertem Brand24 w projekcie „Experts Hub”.

Warsztaty „Facebook Ads od A do Z – w praktyce” odbędą się 9 listopada w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.reklamanafacebooku2.evenea.pl.

Uczestników warsztatu prosimy o zabranie ze sobą laptopów i wcześniejsze założenie konta reklamowego. Osoby, które chciałyby założyć swoje konto reklamowe z pomocą prowadzącego, mogą   pojawić się w tym celu 15 minut przed rozpoczęciem spotkania. 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo 24wroclaw.pl




Reklama
Wróć do