Reklama

Audyt SEO - czy pozycjonowanie jest skomplikowane?

04/08/2022 12:16

Stawiając pierwsze kroki w SEO, możesz nie zdawać sobie sprawy ze złożoności tego procesu. Nie wystarczy wykonanie jednorazowej czynności, choć to złudne przekonanie towarzyszy niejednemu rozpoczynającemu prowadzenie biznesu online. Choć odstraszające może być ciągłe monitorowanie następujących zmian, to warto poświęcić chwilę uwagi na rzetelną optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Zastanawiasz się, czy pozycjonowanie faktycznie jest skomplikowane? Zapewniamy, że przygotowane przez Grupę iCEA “tipy”, rozjaśnią całą drogę prowadzącą do osiągnięcia wymiernych rezultatów.

Najważniejsze pytanie: czym jest SEO dla przedsiębiorcy?

SEO, czyli Search Engine Optimization, to proces długofalowy, którego celem ma być optymalizacja strony internetowej (z uwzględnieniem działań wewnątrz oraz na zewnątrz witryny) w taki sposób, aby roboty indeksujące uplasowały firmę w pierwszej dziesiątce rankingu Google. Wszystko w zależności od zapytań kierowanych przez internautów oraz tematyki prowadzonej działalności. 

Efekty, za którymi idzie pozycjonowanie stron, będzie można dostrzec w postaci zwiększonej ekspozycji strony wśród innych konkurencyjnych witryn, wyższego współczynnika konwersji oraz danych obrazujących liczbę odwiedzin. To nie jest proces, którego rezultaty powinny pojawić się w trybie natychmiastowym. Musisz uzbroić się w cierpliwość i poczekać kilka tygodni, aby zaobserwować pierwsze zmiany. 

Wstępna diagnostyka strony WWW 

Na samym początku nie obędzie się bez analizy witryny internetowej. Duże znaczenie ma w tym segmencie audyt SEO. Dla osoby mniej wtajemniczonej w procesy optymalizacji może on powodować pewne trudności. To jednak nic innego, jak przegląd problemów, z którymi zmaga się przedsiębiorca na swojej stronie WWW wraz ze wskazaniem obszarów wymagających modyfikacji. Firmy specjalizujące się w pozycjonowaniu, w tym Grupa iCEA, przygotowują raport w postaci przeglądu wszystkich zakamarków witryny. W trakcie wstępnej diagnozy pozycjonerzy biorą pod uwagę czynniki, które sprzyjają ekspozycji marki w wynikach SERP. To aspekty techniczne, działania podejmowane wewnątrz serwisu oraz poza nim. 

Czy samodzielne pozycjonowanie jest możliwe? 

Samodzielne pozycjonowanie sklepów niesie za sobą pewne zagrożenia, jednak nie oznacza to, że nie można podjąć się tego procesu. Musisz skoncentrować się na użytkownikach, tworzyć unikatowe, angażujące teksty, aktualizować elementy witryny oraz zadbać o strukturę, w tym o hierarchię tytułów, śródtytułów, a także o optymalizację zamieszczanych fotografii. 

Jeżeli jednak obawiasz się, że Twoje działania nie pójdą zgodnie z planem, warto przemyśleć zatrudnienie zespołu ekspertów. W końcu profesjonalne podejście to klucz do osiągnięcia biznesowego sukcesu. Szeroka oferta usług ze strony agencji SEO daje duże pole do popisu w budowaniu rozpoznawalnej marki. 

Dysponujesz budżetem i wciąż nie wiesz, jak rozsądnie zainwestować w rozwój swojej działalności? Podejmij współpracę z profesjonalistami z obszaru pozycjonowania i stań na wysokości zadania.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo 24wroclaw.pl




Reklama
Wróć do