
Krasnal Baleusz, krasnalka Balea i... ich dziecko - małe Balejątko to nowa rodzinka krasnali powołana do życia przez dm. Cała trójka w komplecie zamieszka na stałe przed pierwszą wrocławską drogerią dm. Tak marka podkreśla swoje przywiązanie do Wrocławia wpisując się w lokalną społeczność.
- Nie od dziś wiadomo że krasnale są symbolem Wrocławia, zdobią miasto, tworzą historię i przyciągają mieszkańców i turystów. Drogeria dm od samego początku swojej obecności w Polsce stara się wpisać w tkankę miejską budując relacje z najbliższym otoczeniem. To właśnie Wrocław jest polską siedzibą dm, dlatego decyzja o powołaniu do życia krasnali była dla nas całkiem naturalna - mówi Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów dm w Polsce.
Balea to jedna z najpopularniejszych marek własnych dm, która sukcesywnie podbija serca konsumentów. Jej rozpoznawalność i skojarzenie z dm są tak silne, że to właśnie od tej nazwy swe imiona wzięły krasnale. Warto podkreślić, że o tym, jak będą się nazywały zdecydowali sami klienci, internauci skupieni wokół profilu społecznościowego dm na Facebooku. W plebiscycie pojawiło się wiele pomysłów, ale to właśnie Baleusz, Balea i Balejątko spodobały się najbardziej. Projekt i rzeźbę krasnali wykonała artystka Beata Zwolańska-Hołod - idealnie oddając ducha marki.
Krasnale można podziwiać przed drogerią dm, przy ulicy Ślężnej 130-134 we Wrocławiu.
O drogeriach dm:
Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2019/2020 dm odnotował sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42 600 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie