Drugi N-Park we Wrocławiu gotowy do otwarcia

Miejsca we Wrocławiu, Drugi Wrocławiu gotowy otwarcia - zdjęcie, fotografia
24wroclaw.pl 27/08/2019 11:04

W czwartek, 29 sierpnia, zostanie otwarty drugi N-Park we Wrocławiu, przy ul. Maślickiej 216, którego inwestorem i właścicielem jest Napollo. Obiekt posiada pozwolenie na użytkowanie. Wśród najemców znalazły się takie marki jak Stokrotka, Rossmann, Action, KiK, Media Expert, KFC, Domino’s Pizza, Fitness Academy. Działać tu będzie również biuro podróży Dedal Travel i punkt usług finansowych Kiosk Finansowy.

N-Park na Maślicach to drugi projekt pod tą marką we Wrocławiu i trzecia inwestycja firmy Napollo w mieście. Pierwszy wrocławski N-Park działa z powodzeniem od końca 2017 roku przy ul. J. Gagarina 27. Napollo jest również właścicielem obiektu Galaktyka przy ul. Ślężnej 130 – 134. N-Park przy ul. Maślickiej to również drugi park handlowy pod tą marką uruchomiony w tym roku. W kwietniu rozpoczął działalność N-Park przy ul. Trakt Brzeski w Warszawie, który jest jednocześnie drugim obiektem w aglomeracji warszawskiej. Pierwszy - otwarty został pod koniec 2018 roku na granicy Piaseczna i Starej Iwicznej i jest największym parkiem handlowym należącym do Napollo, o powierzchni najmu ponad 8 tys. mkw.

Centrum przy ul. Maślickiej posiada przestronny parking naziemny, a tuż przy wjeździe na jego teren otwarta zostanie stacja benzynowa Orlen. Powierzchnia najmu N-Parku to ponad 5,3 tys. mkw. Działać tu będzie 11 lokali handlowo – usługowych. Poziom komercjalizacji obiektu przekroczył 98%. N-Park dysponuje jeszcze gotową do wynajęcia powierzchnią usługowo - biurową w niezależnym budynku.

N-Park realizujący ideę wygodnych zakupów blisko miejsca zamieszkania został zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i oszczędności ich czasu. Witryny i oznakowania wszystkich sklepów są doskonale widoczne z przestrzeni parkingu, do którego przylega pasaż pieszy biegnący wzdłuż całego budynku. Z pasażu zorganizowane są wejścia do poszczególnych salonów i lokali handlowych. Przejścia między parkingiem a pasażem są nisko- bądź bezprogowe, a miejsca postojowe odpowiednio szerokie, zaprojektowane w bezpośrednim sąsiedztwie placówek, co dodatkowo ułatwia klientom sprawne przemieszczanie się z zakupami. Na terenie N-Parku zorganizowane zostaną również miejsca do siedzenia oraz postoje dla rowerów.

„ - N-Park to wygodne zakupy, usługi i gastronomia blisko domu klienta. Centrum powstało w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej, z ponad 33 tys. osób znajdujących w bezpośredniej strefie oddziaływania obiektu, tj. do 10 minut drogi.” – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo. „ - Naszym celem było stworzenie w N-Parku optymalnego mix’u oferty zakupów codziennych oraz incydentalnych w kluczowych kategoriach produktowych od artykułów spożywczych, zdrowie i uroda, poprzez modę rodzinną, akcesoria, elektronikę, po usługi i gastronomię. Zależy nam jednak aby centrum działające tuż przy miejscu zamieszkania klienta, w otoczeniu dobrze rozwiniętej komplementarnej oferty handlowej, pełniło obok roli stricte zakupowej i usługowo - rekreacyjnej, reprezentowanej między innymi przez klub fitness i gastronomię, również rolę społeczną, dobrego sąsiedztwa, sprzyjającego spotkaniom, chociażby poprzez organizację działań o charakterze edukacyjnym, prozdrowotnym, warsztatowym czy włączanie się w lokalne inicjatywy osiedli integrujące społeczność jak pikniki czy przedstawienia. W ten sposób nasze obiekty wpisują się w trend tworzenia dobrze zorganizowanych obszarów nowoczesnego handlu a jednoczenie bliskich, wspólnotowych, z którymi mogą identyfikować się mieszkańcy.” - dodaje Dorota Beltrani.

W kolejnych dwóch latach Napollo planuje otwarcia następnych parków handlowych pod marką N-Park, m.in. w Gdańsku, na granicy Wrocławia i Łanów oraz w Gorzowie Wielkopolskim.

NAPOLLO jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych w sektorze convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów. Więcej informacji: www.napollo.pl

Reklama

Drugi N-Park we Wrocławiu gotowy do otwarcia komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez 24wroclaw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

WOSKAR Sp.J. z siedzibą w Podgórzyn 58-562, Żołnierska 89

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"